בניית עמודי נחיתה

בשונה מאתר אינטרנט שמכיל הרבה מידע ואפשרויות מול העסק שלכם, עמוד נחיתה המטרה שלו היא לתת טעימה קטנה מהעסק, למקד את המשתמש בנושא אחד או אפשרות אחת ממה שאתם מספקים.
לרוב עמוד נחיתה בנויים במבנה של עמוד אחד, גם אם יש לחצנים שמעבירים את המשתמש לאזורים שונים באותו עמוד.
עמודים אלה נוצרו כדי לספק לעסקים בעולם האינטרנט כרטיס ביקור קטן שיגרום למשתמש שמטייל ברשת להיחשף למידע או ליכולות של העסק שלכם, ולגרום לו לבצע פעולה מולכם בין אם זה הרשמה לדיוורים שלכם, רכישת מוצר בודד, הזמנת כרטיסים וכו'

בניית עמוד נחיתה בד"כ נראית כתהליך מהיר ופשוט, אך לא כך הדבר, בניית עמוד נחיתה נכון וטוב מצריכה מחקר וחשיבה מעמיקה, למשל מי הוא קהל יעד או לאיזו מטרה העמוד קיים, שכן כל אלמנט וכל מילה חשובים כדי לאפשר למשתמש להבין מה נדרש ממנו לעשות בתורה הכי פשוטה, ולגרום לו להבין שאתם הפיתרון לצרכים שלו.

עמוד נחיתה הוא דינאמי יותר מאתר אינטרנט, ברוב הפעמים כמה שנחקור ונעמיק, נגלה שלא דייקנו מספיק – ולכן תמיד טוב לבדוק מה התוצאות של עמוד הנחיתה ואם הן לא תואמות לציפיות או במילים אחרות – יש כניסות לעמוד אבל לא בוצעו הפעולות הרצויות – עושים חשיבה מחודשת, תיקונים ושנויים.

באופן שוטף אנחנו נתקלים בעמודי נחיתה על בסיס יומיומי – כשאנחנו מחפשים שירות או מוצר ברשת, ומגיעים לעמוד שמופיע בתוצאות הראשונות, עמודים אלה לרוב יהיו שונים מהאתר של החברה, בניראות, במידע ובהרגשה, וייתנו מענה לאותו נושא שבחרתם לקדם.

אם נקביל את זה לעולם האמיתי – אפשר להגיד שעמוד נחיתה דומה לברושור, קטלוג או כרטיס ביקור של העסק, רק שבעולם האינטרנט נוכל תמיד לשדרג ולעדכן בזמן אמת בהתאם לצרכים שלנו.

אני כאן...
השאירו פרטים ואחזור אליכם.
במה אוכל לעזור היום?
אני כאן...
השאירו פרטים ואחזור אליכם.
במה אוכל לעזור היום?