למה אני צריך שיהיה לי אתר אינטרנט?

שיתוף

אם אתם מתחילים את דרככם כעצמאיים, או פתחתם עסק לראשונה – המאמר הזה הוא בשבילכם.

האינטרנט התחיל כפלטפורמה עולמית לשיתוף מידע ותקשורת בין אנשים ברחבי העולם.
בתחילת דרכו של האינטרנט, באופן טבעי אתרי אינטרנט היו מוגבלים ביכולות העיצוב, הנראות, התחושה ואפשר להגיד שהם היו מאוד בסיסיים – להצגת מידע (טקסטים ותמונות) ללא יכולות מורכבות כמו אפשרות לבצע פעולות אקטיביות מול המשתמש, אבל עם השנים התפתחו היכולות השונות, הן בפן העיצובי שהביא לידי כך ששמו יותר דגש על כל פרט ופרט שמופיע בעמודי האתר, והן בפן הטכנולוגי שאיפשר לייצר אינטרקציה אמיתית עם המשתמש ללא צורך בליווי או תקשורת ישירה עם גורם אנושי נוסף, כמובן שללא עיצוב וטקסטים מנחים נכונים, משתמש הקצה לא היה יודע מה עליו לעשות או שיש ביכולתו לבצע פעולה כזו או אחרת באותו אתר אינטרנט.

כיום, פעילות עסקית באינטרנט היא לא רק אופציה, אלא דרישה בעולם העסקי המודרני. מה שמחזק את הקשר בין לקוח פוטנציאלי לבין העסק, בין אם מדובר בשירות או מוצר שהעסק מוכר, ככל שיש למשתמשים היום יכולת לבצע פעולות באופן עצמאי ישירות מול בית העסק, כך יגדל הקשר והשימוש שלו מול בית העסק, במיוחד שאתר אינטרנט זמין 24/7 למשתמש, כך שהמשתמש יכול להגיע לאתר בכל שעה שנוחה לו ואם יהיו לו שאלות נוספות או בקשות תמיד יוכל להשאיר פרטים ובית העסק יחזור בזמן שעות הפעילות.

וכאן עולה השאלה – אם יש לי פרופיל ברשתות החברתיות, זה לא מספיק?

אין ספק שרשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין וכו', הן פלטפורמות חיות ובועטות שמאפשרות בראשיתן לאפשר תקשורת בין אנשים וכמובן בין עסקים למשתמשים, ויצירת קשר פחות פורמלי מול לקוחות.
החיסרון ברשתות הללו הוא שימוש במערכת קיימת שמאפשרת לכולם לבצע את אותם הדברים ללא יכולת להיות ייחודי (מלבד התוכן שעולה), וכמובן שכל המשתמשים כפופים להחלטות אותה הרשת, כך שכולם מתיישרים לפי אותם חוקים.
כמו כן, אין לדעת מתי רשת חברתית דועכת, ומתי היא בשיאה, ככה שהרבה פעמים משקיעים ביצירת תכנים ממוקדים שלאו דווקא יניבו לנו את התוצאות הרצויות.

כאשר אתם כבעלי עסק (במיוחד שמדובר בעסק חדש) רוצים להציג את העסק שלכם לעולם – חשוב שתוכלו להראות אותו ללא שום הגבלות ועם חוויה שהיא מיוחדת וייחודית לעסק, למותג ולמה שהוא מציע.
מלבד זאת, אתר פרטי משלכם, שכן מדובר בנכס האישי שלכם מאפשר להיות חלון הראווה של העסק שלכם, נותן אפשרות לספק מידע מפורט על המוצרים או השירותים שלכם, פרטי יצירת קשר וכמובן חיזוק המותג החדש שלכם.

חשוב לציין – רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מהנוכחות של העסק ברשת האינטרנט, היכולת לשגר עדכונים, ליצור קשר עם משתמשים, לפרסם מוצרים או שירותים חדשים מחזקת את הקשר בין המשתמש למותג, כך שהאתר הוא חיוני לביסוס נוכחותכם ברשת האינטרנט, הרשתות משלימות אותו על ידי הבאת תנועה חדשה וטיפוח מעורבות המשתמשים.

שיתוף

אני כאן...
השאירו פרטים ואחזור אליכם.
במה אוכל לעזור היום?
אני כאן...
השאירו פרטים ואחזור אליכם.
במה אוכל לעזור היום?